SIPEX a participat la @Forbes Forward unde a discutat despre modul în care a reușit obținerea celor mai bune rezultatele financiare din istoria companiei în contextul inflaționist, despre evoluția vânzărilor în cele 3 canale Retail tradițional, Online și B2B, precum și despre certificarea firmelor din domeniul contrucțiilor.
@ Irinel Gheorghe – Fondator și CEO SIPEX Company
- Deși anul 2022 a fost un an dificil, a fost cel mai bun an din istoria companiei noastre.Totul s-a bazat pe cunoașterea pieței și pe munca în echipă.
- Prin canalul Retail tradițional aprovizionăm aproape toate magazinele mici care mai există în România. În acest moment sunt 2.800 de astfel de clienți în România, iar noi avem contracte cu aproape 2.200 dintre aceștia.
- Un alt canal important care a crescut contribuind la rezultatele foarte bune din 2022 a fost cel Online în care noi am investit în ultimii ani sume importante pentru a crea un website ușor de accesat. L-am promovat, am mixat logistica din spatele acestuia, este foarte important deoarece produsele pe care noi le comercializăm sunt produse cu greutăți diferite, atipice ca și dimensiuni, și astfel a fost nevoie să facem un mix între logisitica partenerilor și logisitica noastră.